Forum Settings
Forums
New
Feb 12, 2017 1:24 PM

Sep 2016
3
Witajcie tutaj adminka Korsak c:
Na grupie nie pozwalam na taki spam, bo mnie w sumie wkurza, ale tutaj to czemu nie. Trzeba się poznać z fandomem.
Piszcie coś o sobie, w punktach, jako długaśny esej. Wszystko jedno, po prostu się poznajmy c:
Reply Disabled for Non-Club Members
Feb 12, 2017 1:42 PM

Dec 2015
7
To może na początek ja :3

No więc jestem Mateusz, mam prawie 21 lat, kocham Anime i Mangi różnego rodzaju :D
A tak poza tematem to studiuję informatykę w Katowicach, a mieszkam w Bytomiu.
Interesuję się przede wszystkim muzyką, najlepiej dobrym rockiem i metalem (Evanescence, Within Temptation, Epica, Xandria, Nightwish, Leaves' Eyes, Skillet, Linkin Park, Ozzy Osbourne, Green Day, Paramore...) jest tego naprawdę dużo, aż ciężko mnie samemu to spamiętać xD
Co do muzyki, kocham naprawdę przeróżną. Mało tego, sam tworzę własną :)
https://www.youtube.com/channel/UC-lUWqDWBXmTJPkDkPIGSEA
Ale kontynuując, uwielbiam też seriale typu Dr House, albo Salem <3
Dużo czytam, nie tylko mangi, ale i "Zwiadowców" Johna Flanagana :3

Uff, trochę się rozpisałem, ale to tylko małe piwo w porównaniu do reszty grupy :D

Dziękuję za uwagę! :3
Feb 12, 2017 2:53 PM

Sep 2015
11
Ok to będę następna ^^

Więc jestem Daria, mam 20 lat i (zaskoczę was ;p ) również uwielbiam anime i mangi. Oglądam/czytam różne gatunki ale szczególnie lubię takie gdzie można trochę pomyśleć (pokochałam za to Subete ga F ni naru ;) ) więc często sięgam po kryminały, thrillery i psychologiczne. Tak o mnie poza tym to mieszkam w Warszawie i tu też studiuję psychologię. Lubię czasem coś namalować (jednakże własna twórczość trochę kuleje u mnie ;p raczej tworzę kopie dla siebie lub znajomych ), z muzyki nie ograniczam się do jednego czy dwóch gatunków, ale jednak przeważa u mnie rock (punkt dla kolegi wyżej za Evanescence <3 ). Oprócz anime lubię jeszcze różne seriale i lubię skończyć dzień dobrym filmem ;)

Wyszło lekkie opowiadanie, wybaczcie ;p